聞西──印尼串燒 耐烤耐焗竹籤先浸水

 2021-08-12
聞西──印尼串燒 耐烤耐焗竹籤先浸水

睇奧運有時候真係好似睇鬼片一樣,好想睇但又唔敢睇,尤其輪到香港運動員出賽,大家都肉緊到下一刻就心臟病發咁,好幾次我索性熄咗電視或者轉台冷靜一下。感動呢幾個禮拜大家都好團結咁支持香港運動員,姑勿論有冇獎攞其實都好值得我哋尊重。不過,總有啲好唔乖嘅人,最深刻嘅係中華台北隊羽毛球選手戴資穎回應網民批評:「站在場上的不是你,覺得我失誤太多,可以不要看我打球,謝謝!」就係囉,你一句說話就抹煞咗人哋多年嘅努力,好唔應該囉!

同朋友傾開偈,佢話家中嘅印尼姐姐都有睇奧運,有次甚至叫外賣同姐姐一齊食,等佢可以專心睇電視。就係印尼羽毛球女雙奪金嗰晚,電視影住佢哋贏咗之後,主僕一齊崩潰式大喊,大家都感動到眼濕濕,第二日姐姐就煮咗餐印尼餐慶祝!

上星期啱啱買咗個家用手提燒烤爐,仲係明火嚟!插支打邊爐嘅石油氣仔就得,於是即刻用嚟燒肉燒泰國大頭蝦,真係好有街頭風味。然後,再嚟整印尼串燒效果都唔錯,個沙嗲醬其實好易整,印尼雜貨店有沙嗲磚賣,主要用熱水開溶再加調味料就可以。我亦另外加咗啲菠蘿蓉等個醬香甜啲,食完又冇咁容易上火。如果怕油煙,就可以學我咁將個烤爐放喺抽油煙機下面,開着個抽油煙機就唔怕成屋都係味啦。另外,竹籤要預早浸水,咁就冇咁容易燒爛。





材料:
雞扒1塊
任何沙律菜適量
竹籤6枝

沙嗲醬材料:
印尼沙嗲磚半件(100g)
水150ml、乾蔥頭2個切片
罐頭菠蘿1片(唔要都可以)
椰漿2湯匙
甜豉油2湯匙
鹽少許

醃料:
蒜蓉2湯匙
油2湯匙
豉油1湯匙
鹽1/2茶匙
胡椒粉1/4茶匙

做法:
1. 雞扒切件落醃料,醃幾個鐘以至一晚等佢入味,然後用浸過水嘅竹籤串好。



2. 沙嗲磚切成小粒,放小鍋加水慢火煮溶。之後加埋乾蔥片、菠蘿蓉、椰漿及甜豉油,攪勻之後再落鹽調味,如果太杰就加啲水調節一下啦。



3. 開爐慢慢將雞串燒燒至金黃,途中要不斷翻動雞串,留意盡量避免燒到竹籤。如果家中冇烤爐,可以用焗爐代替,200度火力大約焗15至20分鐘。每個爐火力都唔同,大家可以按情況調整。






型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...