聞西──黑糖烤麩 新年齋煮愛的筋源

 2022-02-10
聞西──黑糖烤麩 新年齋煮愛的筋源

虎年第一次同大家見面,當然要拜個年,祝各位《我家》讀者虎中有樂、「虎進」金來、龍精虎猛!希望呢隻老虎仔可以鎮得住個疫情啦,成個農曆新年就係食食食,感受到個肚腩「快高長大」,搞到都唔夠膽再上磅。除咗每朝都食年糕早餐外,相信食得最多嘅都係盆菜,其實食盆菜最大原因都係一個字:懶!如果收到一個盆,仲要自己逐樣材料解凍還原切返落個盆,都好難唔同佢開年喎!

有酒店之前趁新年推出賀年盆菜價值$1,688,酒店出品理應唔差,點知送到嚟個盆菜係散㗎!蔬菜、魚蛋、龍蝦、豬腩、鮑魚、鵝掌等食材,竟然全部都係獨立急凍真空包裝,要客人自己解凍翻熱擺盆,就好似自己買咗一堆凍肉返屋企咁,今次真係因減得加喇!不過酒店回覆話,宣傳單張已經寫咗係急凍真空包裝,唔通即係話:「個客人蠢咋,唔關我事咁話」?

食得咁勞氣,出年都係自己煮。每年初一例牌都會煮齋食,今年我就煮咗個黑糖烤麩(音:夫)。烤麩係麵筋嘅一種,將麵團放喺水入面搓洗去除澱粉,反覆搓洗之後就會得出麵筋,再經發酵蒸熟製成呈海綿狀嘅烤麩。烤麩鬆軟有彈性好有咬口,而且吸汁力強,佢亦都好似真肉咁含有大量蛋白質,係一款天然嘅素肉。煮烤麩有個秘訣,就係一定要用手將佢撕成件,加埋黑糖嘅香甜味,真正天然有營食得健康!




材料:
烤麩200g、薑幾片、旺菜、甘筍、冬菇、雲耳、髮菜適量



調味料:
黑糖、蠔油、豉油、麻油各1湯匙、胡椒粉1/2茶匙



做法:
1. 將幾塊旺菜葉灼軟過冷河,之後鋪滿一個大碗備用。



2. 烤麩用手撕成件,其他材料洗切好。


3. 先將烤麩及薑片煎香,然後加入其他材料炒至軟身。再落調味去炒勻,加少少水冚蓋煮10分鐘。



4. 全部材料倒入碗裡面,再隔水蒸半個鐘,準備大碟放在碗上面,小心將碟反過嚟就可以上碟。



小貼士:
煮齋菜其實冇乜特別固定材料,自由決定就可以。至於調味料份量,就跟材料份量自我調整啦,因為過年先整色整水,平時食就可以慳番做法步驟1及4,不過就要煮耐少少等材料入味啲。



型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...