聞西──香草瑞士雞翼 絞盡鹵汁滿足老友

 2022-04-07
聞西──香草瑞士雞翼 絞盡鹵汁滿足老友

話說前排朋友去完中環太平館食瑞士雞翼之後,好想試吓自己整,就WhatsApp我問有冇食譜,我答佢:你要過多幾拾年先有得食㗎喎,佢即刻畀個嬲嬲emoji我。實情係人家個鹵水膽已經有幾拾年歷史,你以為一日半日就可以整到?其實我個人唔係咁mean㗎,只不過想朋友知道,人生同鹵水汁一樣,要越多經歷先會越有味道。最後我梗係有滿足佢嘅要求,佢即刻開心返晒!

瑞士汁主要材料有豉油、老抽、冰糖等,唔同牌子嘅豉油煮出嚟嘅顏色、味道都會有分別,不過都係嗰句:一分錢一分貨,就用支好嘅啦!老抽係用嚟上色用,但我選擇用雞飯醬油代替(或者叫黑醬油)。雞飯醬油顏色較深,質地濃稠杰身,我覺得更適合用嚟做瑞士汁,而且佢冇老抽咁鹹,比較健康啲。有啲食譜會落甘草同香葉,係傳統嘅做法,我就會用新鮮百里香再加甘筍增加鮮甜味。新鮮有時候都係一種優勢,好嘅豉油、靚嘅黑醬油,加埋新鮮元素,呢個就係我嘅瑞士汁版本。

今次好難得喺某超市買到新鮮雞全翼,我當然唔會放過。不過,唔理急凍定新鮮都好,一定要先飛水去除血水同雜質,免得影響鹵汁嘅味道。事實上,個汁仲可以用嚟撈飯,我更喜歡刀削麵加瑞士汁做乾拌麵,超級好味呢!




材料:
雞翼...............8隻
刀削麵............2個
芫茜...............1棵



瑞士汁:
水1公升、豉油180ml、雞飯醬油120ml、玫瑰露1/2湯匙、甘筍1條、百里香1至2棵、冰糖100g

做法:
1. 豉油、雞飯醬油、玫瑰露預先拌勻,甘筍去皮切成粗條,預備小煲加水落冰糖煮滾。



2. 豉油、雞飯醬油、玫瑰露加入煲內,再放甘筍及百里香,冚蓋用中細火煮20分鐘。等個汁轉濃,撈起甘筍及百里香,呢個時候記得試味。



3. 雞翼飛水過冷河,用廚紙抹乾後放入瑞士汁,直至再滾起計煮10分鐘。如果想食腍身啲就煮多5分鐘,等熄火浸20分鐘然後撈起。



4. 煲水煮熟刀削麵撈起,加入適量瑞士汁。麻油同芫荽段撈勻,將麵放碟上,再放上雞翼就大功告成。



小貼士:
1. 煮雞翼一定要用細火,否則雞皮裂開就唔靚㗎喇。上碟前可掃上麻油,賣相會更加出色。

2. 通常第一次整嘅鹵水汁味道會較單薄,大家可首先試吓鹵豬腩肉,等豬油同肉汁滋潤吓個汁,之後再鹵其他嘢會好味啲㗎。



型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...