聞西──豬肉湯配拌飯 韓式食法不怕胖

 2022-05-19
聞西──豬肉湯配拌飯 韓式食法不怕胖

睇得韓劇多大概都知道韓國嘅飲食習慣,例如《來自星星的你》嘅韓式炸雞、《太陽的後裔》嘅韓式冷麵、《繼承者們》嘅韓式炸醬麵,仲有喺無數韓劇出現過嘅辣炒年糕、人蔘雞湯、石頭鍋飯等……。

唔好以為韓國菜都係紅卜卜好辣咁,其實韓國飲食相當注重醫食同源、陰陽五行同埋營養均衡,仲會配合埋二十四節氣同當造食材。

例如石頭鍋飯裏頭就有甘筍、青瓜、芽菜、蛋絲、木耳等五種顏色食物配搭,又例如韓式燒烤,食肉之餘會配合大量新鮮蔬菜包肉一齊食,加埋啲泡菜、醃蘿蔔又可以幫助消化同去油膩,好似時刻都幫緊你養身咁,唔怪之得啲韓星個個都咁靚仔靚女啦!

韓餐葷素兼備非一味靠辣

想當年第一次去韓國就買咗個石頭鍋飯嘅石鍋返屋企,仲要係handcarry,重到呢!之後每年冬天我都會自己整石頭鍋飯,材料雖然未必有齊五隻顏色,不過一定要有韓式拌飯醬同埋醬油,再加埋麻油做成卜卜脆嘅飯焦。

同樣嘅材料到咗夏天就會用嚟做伴飯,如果整切片五花腩肉只要加個洋蔥,再落香菇、芹菜就係一個好好味嘅例湯,放心啦!買個十幾蚊嘅刨就可以輕鬆將甘筍同青瓜刨絲,整整齊齊咁排喺碗,心情都會好啲!




材料:
白飯.............2碗
溫室青瓜......1條
甘筍.............1條
本菇...............150g
去皮五花腩....309g
洋蔥................1個



新鮮香菇、芹菜、紫菜、韓式拌飯醬、醬油適量

做法:
1. 準備洋蔥豬肉湯,五花腩出水沖洗乾淨,洋蔥去皮原個鎅花方便出味,但唔好切到底,1.5公升水煲滾,放入五花腩及洋蔥,慢火煮半個鐘。



2. 之後落新鮮香菇及芹菜滾多5分鐘,最後落鹽及胡椒粉調味。



3. 本菇炒至軟身,落少少醬油調味然後攤凍,甘筍、溫室青瓜用刨絲,青瓜絲用手略略揸亁水份,甘筍絲用白鑊炒半分鐘至軟身。



4. 五花腩夾起攤凍切片。



5. 白飯裝落大碗,放適量五花腩、甘筍絲、青瓜絲、本菇、紫菜,然後落韓式拌飯醬及醬油,拌勻就食得。







型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...