聞西──外脆內軟鮮菇炒麵 素味謀麵的驚喜

 2022-06-16
聞西──外脆內軟鮮菇炒麵 素味謀麵的驚喜

時間流逝好多味道都會流失,最近同朋友傾開,佢話宜家啲肉絲炒麵同細個食嗰陣好唔同,我答佢點止肉絲炒麵呀,宜家食條菜都唔同晒味啦!真係早出世早享受,以前雖然係窮但係菜有菜味,雞有雞味,真係冇比較就冇傷害呀!

講番肉絲炒麵,以前跟阿爺去飲茶佢成日都會叫,但我就麻麻哋啱食,因為細個唔鍾意食韭黃,所以我淨係會集中食邊邊啲脆麵,哈哈!

宜家外面整嘅肉絲炒麵唔會好似舊時咁慢慢同你煎脆,放落油鑊快速炸一炸淋個芡料就算㗎喇,唔可以話咁整唔好食嘅,又要平又要快就唔可以咁多要求。

以前嘅廣東式炒麵就好似整兩面黃咁,將啲煮開咗嘅麵做成餅形,然後慢慢煎到兩面脆身,之後先淋上芡料,大約冚住麵餅嘅三分之二,要做到麵條有乾有濕,外邊脆中間又帶軟,同炸完再索汁嗰啲軟淋淋麵係唔同口感㗎!




蛋麵較淺色 唔好買錯

至於肉絲炒麵究竟用邊種麵呢?去街市麵檔買蛋麵就冇錯㗎喇,蛋麵成分主要係雞蛋、麵粉同梘水,所以外表淺黃。至於整豉油皇炒麵嘅麵餅會深色啲,因為冇雞蛋,成分只有梘水同麵粉,亦冇蛋麵咁滑,千祈唔好買錯呀。今次用鮮菇代替肉絲,黑松茸菇好爽口,鮮蟲草花又靚又滑,加埋銀芽同韭黃,口感豐富到無肉食都冇所謂啦。

材料:
蛋麵......................1個
黑松茸................180g
鮮蟲草花...............80g
韭黃......................30g
銀芽..........150g(4両)
水......................200ml
蒜蓉..................1湯匙



調味料:
蠔油
生抽
胡椒粉少許
麻油各1湯匙
鎭江醋2湯匙



做法:
1. 水煮滾落蛋麵餅,用筷子散開佢煮2-3分鐘,然後撈起過冷河(沖凍水降溫),之後隔乾水分及用廚紙印乾,待半個鐘等麵條稍乾,銀芽、黑松茸及鮮蟲草花沖洗乾淨備用、韭黃切段。



2. 平底煎pan燒熱落多少少油,落麵條鋪滿整個煎pan,用鑊鏟將麵條稍稍壓平,煎到脆身再煎另外一面,然後轉放碟上,亦可以將麵餅切件再上碟。



3. 煎pan倒去多餘嘅油,落蒜蓉炒香,先落黑松茸及鮮蟲草花炒至軟身,再落蠔油、生抽及胡椒粉炒勻,然後加埋銀芽同韭黃,炒勻之後加水分。



4. 煮滾後加入麻油及鎭江醋,落少少鹽調味再打芡,最後將芡料淋上麵餅,記得大約冚住麵餅嘅三分之二就得。






型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...