聞西──焗豬扒飯 只要多層次汁著好食

 2022-11-03
聞西──焗豬扒飯 只要多層次汁著好食

近排因為一個焗豬扒飯,掀起飲食界少少風波。事緣有一位知名食評家,對筲箕灣一間米芝蓮推介食店嘅焗豬扒飯作出點評,內容我就唔重複喇,不過足夠令人反思究竟我哋畀錢食咗啲咩,尤其係佢收80蚊一個人頭計嘅焗豬扒飯喎。事實上,去到呢個焗豬扒飯遍地開花嘅年代,再講正唔正宗已經冇乜意思,反而好唔好食、是否貨真價實呢啲硬指標,就任何時候都適用。真係要多謝仲肯發聲嘅朋友仔,咁樣世界先會有進步嘛!


好多人以為焗豬扒飯個汁,係茶餐廳嗰啲螢光汁又或者係茄汁做嘅,當然無咁簡單!其實佢係由法式料理中,五大母汁之一Sauce Espaynol演變出嚟嘅,當中包括麵撈(牛油炒麵粉)、蕃茄膏、肉汁及蕃茄醬,所以大家食到個汁係有層次㗎,亦係我哋由細食到大嘅焗豬扒飯味道。至於豬扒使唔使上粉去炸?我就覺得冇乜所謂,身邊甚至有朋友鍾意食鬆肉粉豬扒,真係百貨應百客啦!好似話盤古初開嘅焗豬扒飯,係無加菠蘿同芝士,咁加唔加就由你自己決定喇,今次係我第一次自己整焗豬扒飯,我梗係會自己讚自己㗎,反正你哋無機會試味!哈哈……




材料:

豬扒.............12

蕃茄...................250g

洋蔥...................150g

白菌...................100g

雞蛋.....................1

冷飯.................1大碗

mozzarella芝士碎適量



汁料:

牛油................50g

普通麵粉.........50g

上湯............500ml

蕃茄膏.............30g

蕃茄醬.............50g

茄汁................50g

................1湯匙

...................少許



做法:

1. 先把豬扒洗凈抹乾,切斷筋位再用刀背拍鬆。有人會蘸蛋汁撲麵粉再煎,不過我鍾意加少少鹽調味,就直接煎至兩面金黃。






2. 冷飯加入蛋漿盡量撈勻,然後炒至乾身,洋蔥、菠蘿及白菌切件備用。






3. 細火將牛油煮溶,加入麵粉炒23分鐘,由順滑變成呈現空氣感狀態,之後加入蕃茄膏炒勻,然後熄火。







4. 加入上湯徹底拌勻,切記要熄火,否則麵粉被煮熟就好難再溶入上湯。之後,開火邊煮邊攪拌至開始濃稠,再加入蕃茄醬及茄汁拌勻熄火。




5. 洋蔥、白菌炒香,再加入蕃茄及菠蘿炒勻,然後倒入「步驟(4)」嘅醬汁,用細火煮10分鐘,以鹽調味後熄火。






6. 將適量炒飯放入焗盆,放上豬扒再落大量醬汁,感覺好澎湃啊!個人喜好,我會落大量mozzarella芝士碎,然後放入預熱200度嘅焗爐焗1015分鐘,直至表面金黃即可。








型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...