聞西──黃金奶油三文魚

 2020-07-30
聞西──黃金奶油三文魚

話說,我寫咗N年食譜,臉書都係得嗰一萬幾千粉絲,真係覺得好羞家,逐個逐個儲係難啲㗎喇。但好似煮食界近期被網民熱評嘅「上湯蟹柳浸白蘿蔔」,一味餸已街知巷聞(雖則係劣評如潮),邊個仲夠膽話揸鑊鏟冇機會出人頭地?

不吐不快,其實呢味「上湯蟹柳浸白蘿蔔」,真係唔係咁容易煮㗎,要煮到啲蟹柳好似碌木咁,係需要好有技巧先得,係唔係應該唔剝包住蟹柳嗰個膠袋先做到㗎?好欣賞佢將蘿蔔條同蟹柳層層疊得咁靚,見到都唔想食……

呢個世界已經變咗㗎喇!「買like」買到變(百)萬人迷,有時候真係好頂唔順呢個世界,乜都可以做假。好多年前我已經不時呼籲大家,盡量少用人造調味或者上湯,甚至因為咁得罪咗個「名廚」,搞到我「被unfriend」。老實講,放得入口嘅嘢,我點都要過到自己嗰關先會推介,由沙律菜叫人落雞汁,到今時今日叫人用上湯煮蟹柳浸白蘿蔔,睇吓大家反應幾咁熱烈就知咩事!

既然我自斷米路,只好繼續默默煮啦。今日會分享一個「黃金奶油三文魚」,一定難煮過蘿蔔蟹柳,不過大家乖乖留家抗疫,可以慢慢試、慢慢煮!呢個餸靈感來自白汁,今次加咗南瓜泥顏色更靚,最適合「汁人」,熱辣辣撈飯或者意粉都好得,蔬菜沾上順滑嘅汁小朋友更容易接受,呢個餸又係清雪櫃嘅好幫手,有乜落乜你話事啦,蟹柳都得㗎,呵呵~




材料:


三文魚200g
洋蔥50g
南瓜140g
乾蔥頭1個
薯仔120g
西蘭花50g
麵粉10g
牛油20g
水200ml
牛奶1盒240ml


鮮忌廉50ml


做法:
1. 南瓜及薯仔去皮隔水蒸10分鐘,薯仔備用,南瓜用湯匙壓成泥狀。


2. 洋蔥及乾蔥頭切粒落油炒香,當材料炒至軟身及金黃後,就可以落牛油略炒。隨後再落麵粉炒勻,然後加水、牛奶及鮮忌廉(記住用慢火呀)。


3. 開始微滾就落南瓜泥,不斷攪拌至質感順滑,然後落鹽調味。


4. 加入三文魚件及西蘭花煮3分鐘,最後落埋薯仔輕輕拌勻即可上碟,食之前灑上少少黑胡椒粉及辣椒粉,整色整水就攪掂。





型色‧煮意

生活



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...