聞西──炎夏留家歎韓風 鳳眼安東雞配蒟蒻麵

 2020-08-13
聞西──炎夏留家歎韓風 鳳眼安東雞配蒟蒻麵

買餸有時候同做人一樣,有好多不似預期,往往你諗住買乜就冇乜。

話說今期原本打算煮個炆雞,要用到一種韓式醬料「春醬」(韓式黑豆醬),就係煮韓式炸醬麵嘅主要調味料。之前喺元朗大馬路韓國食品專門店先見過有得賣,點之收工去到買嘅時候,店員竟然話賣晒,聽日先返貨喎。究竟係咪玩緊我呀,其他材料都已經買好晒,咁點算好呢?行緊去搭輕鐵嘅時候,突然發現街邊有個婆婆喺度擺檔賣鳳眼果(蘋婆),咁不如煮鳳眼果炆雞啦。既然都諗住煮韓式,咁又不如用安東燉雞嘅煮法啦,就整成咗呢個「鳳眼安東雞」食譜出嚟喇!

後生細仔可能對鳳眼果比較陌生,城市地方就算去街市都未必有得賣,不過我住元朗區,每年七、八月左右,都有好多婆婆喺街邊賣鳳眼果。鳳眼果屬木本植物,因為豆莢包住兩粒黑色嘅果實,睇落就好似美人對眼咁,所以叫鳳眼果,口感介乎栗子與番薯之間,真係幾特別㗎。

今次好好彩,買到已經剝咗層黑色外皮嘅鳳眼果,如果唔係就要放入滾水煮10分鐘之後去皮。不過,功夫只係慳咗一半咋,因為𥚃面仲有另外一層衣,同樣要放入滾水煮15分鐘,咁先易啲剝走而見到黃色嘅果肉。安東燉雞係一味韓國家常菜,突然醒起調味料要用到韓國燒酒,於是我又要行返轉頭去買喇……sad!




材料 :
雞鎚仔半斤
甘筍100g
脆肉瓜100g
鳳眼果肉半磅
蒟蒻麵150g
蒜蓉1湯匙
薑3片
紅辣椒1至2隻切粒
麻油2湯匙
白芝麻小許
水250ml


鳳眼果



調味料 :
韓國燒酒2湯匙


蠔油1湯匙
韓國或日本醬油4湯匙


黑糖2湯匙

做法 :
1. 雞鎚洗淨抹乾、燒熱易潔平底鑊落油,放雞鎚煎至少少金黃。


2. 然後落麻油及蒜蓉、薑片及紅椒粒炒香。


3. 加入調味料、甘筍件、脆肉瓜件及處理好嘅鳳眼果,炒勻就可以加水,滾起計先炆10鐘。


4. 加入蒟蒻麵拌勻,再煮多5至10分鐘直至收汁就可以上碟,最後唔少得撒少少韓國菜必備嘅白芝麻增加風味啦!



小貼士 :
如果想脆肉瓜爽脆啲,可以留待落蒟蒻麵嘅時候先放。另外安東雞食譜係用韓國冬粉,但因為我買唔到,所以改用家中儲糧蒟蒻麵。冬粉要先浸軟先用得,份量約50g就夠。



型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...