聞西──沙嗲牛韓粉絲 炒出創意就有壯志

 2023-08-24
聞西──沙嗲牛韓粉絲 炒出創意就有壯志

最近好多人討論「夜市」呢個題目,其實呢啲民間經濟早已經存在喺香港,正所謂「高手在民間」。以前各區各處都有街頭小販,簡單如一架木頭車,一枝擔挑兩個藤籃已經可以做生意,大家都攞出自己嘅看家本領,食嘅買嘅都好有特色,就好似其他國家嘅夜市或者路邊小攤檔,除咗可以吸引旅客之外,更加係當地人嘅生活一部份,甚至乎係解決一日三餐嘅好地方。




我以前住公共屋邨,每逢農曆新年街市都會有幾日休息,並搖身一變成為美食天堂,管理人員識做隻眼開隻眼閉,小販自然放心擺賣,而且有好多明火攤檔,真係乜都有得食!我最鍾意一檔豉油皇煎腸粉,木頭車仔上面有個大平底鑊,旁邊仲有個不鏽鋼箱蒸煮啲腸粉,有人order大叔就會拎幾條出嚟放落鑊,再落特製嘅甜黑醬油,真係香到全條街都聞到!呢幾年不斷有啲墟市、市集出現,可能管理得太好,又無明火煮食,而且價錢一啲都唔親民,氣氛同吸引力同以前比真係差好遠。


如果香港再有夜市,麻煩啲參與者畀多啲創意,唔好再全場賣香咖喱魚蛋、雞蛋仔、糯米糍呢啲喇。今次我將經典大牌檔菜式沙嗲肥牛粉絲煲,同韓國炒粉絲crossover,充滿香港味道之餘又有特色,真係既可當小食又可做正餐。韓式粉絲係用蕃薯粉做成,口感QQ的有韌度,凍咗都唔會黐埋一舊,一般韓國炒粉絲配料都有洋蔥、紅蘿蔔、冬菇、牛肉等等,其實配料都好隨意,就按自己喜好選擇吧。由於配料比較多,我提議一次過煮多少少慢慢食。




材料:

韓國粉絲............250g

肥牛片...............200g

洋蔥.....................1個

金菇.....................1包

紅黃燈籠椒.....各1個

菠菜...................200g(或者用椰菜代替)

乾蔥頭.................2個

蒜頭.....................4粒

水.....................150ml



調味料:

沙茶醬.............2湯匙

咖喱醬.............2湯匙

生抽.................2湯匙

紹酒及麻油......2湯匙



做法:

1. 首先處理韓國粉絲,煲滾一鍋水後直接落韓國粉絲煮。由於韓國粉絲比較粗身,所以要煮耐少少,當煮到變咗透明即代表熟,之後撈起過冷河備用。





2. 準備其他材料:蒜頭及乾蔥頭剁碎,金菇切去根部並分成小撮;紅黃燈籠椒、洋蔥及肥牛片全部切粗條,菠菜洗淨切去根部。








3. 中火燒熱鑊落油,落洋蔥爆香後,加入沙茶醬、咖喱醬及蒜蓉乾蔥頭蓉炒香。然後,落牛肉炒勻,灒酒,加入水分煮滾,可以落少少鹽調味。








4. 煮滾後加入韓國粉絲、菠菜及金菇,炒至粉絲乾身,再落紅黃燈籠椒絲。最後落麻油炒勻,即可熄火上碟。






型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...