聞西──普羅旺斯燉菜 片片優雅全素惹人愛

 2023-09-07
聞西──普羅旺斯燉菜 片片優雅全素惹人愛

身邊總有啲朋友好期望打風放假,對於突如其來嘅假期係開心嘅,但同時亦有好多人喺風球之下照樣要返工,甚至要面對更危險嘅工作環境,例如消防員、渠務署、清潔工人等,一諗到呢度我就情願唔好打風了。


另一個香港打風嘅現象就係盲搶菜。每次打風前夕,大家都會一窩蜂到超市街市掃晒啲菜,唔講以為係世界末日。平時阿媽叫食多啲菜你哋就當耳邊風,到打風先嚟去搶,仲要畀貴二三倍價錢去買,香港人真係有需要改變呢個習慣。


既然大家都咁鍾意食菜,今次就分享一個來自法國嘅烤焗蔬菜菜式「普羅旺斯燉菜Ratatouille」,可以話係法國版嘅雜菜煲,咁當然係優雅好多啦,論賣相真係冇得輸,係一個輕易贏得掌聲嘅菜式。佢重點係個醬汁,而個醬汁嘅主角就係燒過嘅甜椒,亦都係呢個餸嘅靈魂,佢會令個汁有炭燒香味,甜椒嘅味道會更濃郁,好多食譜都會加香料,例如羅勒、迷迭香,我就覺得蕃茜比較夾,唔會太搶冚咗其他材料嘅味道。至於瓜果,都係用夏季當造的,而且要夾顏色,例如紫、紅、黃、綠,切薄片後間住排好,出嚟嘅效果會好靚。雖然洗切嘅準備功夫係多少少,不過保證你會覺得係值得嘅!




醬汁材料:

黄色、紅色燈籠埱各1大個、大肉茄2個、大洋葱半個、蒜頭4粒、蕃茜滴量


時令瓜果:

茄子、綠色翠玉瓜、黃擳瓜1條、唔好太熟嘅大肉茄朋友個


調味料:

美乃滋1湯匙、糖2茶匙,胡椒粉、黑胡椒、鹽各少許



做法:

1. 用火搶燒燈籠埱至焦黑,放落凍水浸一陣,就可以輕易將椒皮除去。除去椒籽後切粒,蕃茄底部𠝹十字,用熱水浸1分鐘,之後剝皮再切粒。








2. 洋葱切粒、蒜蓉剁碎、蕃茜切碎。平底煎pan燒熱落橄攏油,先炒香洋蔥及蒜蓉,再落黄色、紅色燈籠埱、大肉茄及蕃茜,煮到佢哋全部熟晒之後放入大碗。





3. 醬汁材料攤凍少少之後,用攪拌棒打成醬。然後落調味料(按個人口味調教),將部分醬汁倒入焗盤鋪乎〈薄薄一層就可以),茄子、綠色翠玉瓜、黃擳瓜、大肉茄全部切片。






4. 將各款瓜果片交替整齊,排好在焗盤,並在表面掃上香草橄攬油。然後鋪上一張錫紙,用筷子篤幾個窿散氣,放入200度焗爐焗30分鐘,之後拎走錫紙再焗多20分鐘就搞掂。







【小貼士】

屋企冇火槍可以用焗爐代替,又或者放在爐火直接燒焦;美乃滋可以令醬汁更順滑及增加香味。




型色‧煮意

生活

學習

聞西



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...