聞西──乾肉骨茶 香味入肉入骨

 2023-09-21
聞西──乾肉骨茶  香味入肉入骨

通關之後,人人報復式旅行,大家收到手信嘅機會自然大增。我認為手信可以分為兩種,一種係無意識狀態下買嘅,即係求其是但買,另一種就係度身訂造,因為重視朋友嘅感受,會按朋友嘅喜好而買。慶幸身邊嘅朋友都知道我鍾意煮嘢食,所以大部分收到嘅手信都係調味料,哈哈!上個禮拜,又收到同事送畀我嘅馬來西亞肉骨茶湯包手信,忽然想起「乾肉骨茶」呢個餸。


其實,網上面都有好多肉骨茶嘅食譜,之前我都介紹過,不過來來去去都係改下啲藥材或者調味料。之前做資料搜集時發現,肉骨茶發源地馬來西亞「巴生」地區,做法竟然有乾、濕之分。話說,乾肉骨茶係由當地其中一家肉骨茶名店發明,以乾式去呈現肉骨茶風味,創造一種全新食法,結果大受歡迎,之後更被無數餐廳仿效。


乾肉骨茶係用煮好嘅肉骨茶肉及湯,加埋魷魚乾、蒜頭、辣椒乾等惹味材料,以蠔油、黑醬油等調味料炒到收汁而成,今次我貪方便用咗零食魷魚鬚,結果有驚喜喎!辣椒乾及豉油味完全滲透晒入肉裡面,同時又食到肉骨茶嘅味道,炒至尾聲喺鑊邊灒少少紹酒,香味會更上一層樓,係一個聞到同睇到都好想食嘅餸!




調味料:

黑醬油.................2茶匙

生抽.....................1湯匙

蠔油.....................2湯匙

糖.........................1茶匙


材料:

排骨.......................400g

甜豆.......................150g

連皮蒜頭..................2個

蒜蓉.....................1湯匙

薑.............................3片

乾辣椒...................10隻

魷魚鬚.....................40g

肉骨茶湯包.......1至2個

紹酒.....................1湯匙

水.........................1公升



做法:

1. 排骨先出水再沖洗乾淨,連皮蒜頭同樣沖洗乾淨,準備薑片及蒜蓉。





2. 蜜糖豆去衣,用滾水灼15秒撈起。魷魚鬚用清水浸5分鐘後,再揸乾水備用。




3. 準備小煲倒入1公升水,加入排骨、連皮蒜頭、薑片及肉骨茶湯包,滾起計煲半個鐘。如果想排骨腍啲,可以再煮多15分鐘。



4. 將排骨撈起,另備炒鑊燒熱落油。先爆香魷魚鬚、蒜蓉及辣椒乾,然後落排骨及調味料炒至上色,再落100ml肉骨茶湯,煮至收汁再落埋蜜糖豆炒勻。最後喺鑊邊灒紹酒就可以上碟,亦可以轉落熱砂鍋上碟,記得剩番啲湯要落鹽調味喎。









【小貼士】

1. 肉骨茶湯包,唔同牌子唔同味道,有濃有淡。

2. 魷魚鬚最好買較白身及味道偏淡嘅,浸洗去除部份調味料,可避免過鹹。



型色‧煮意

生活

學習

聞西



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...