聞西──食蔭鳳梨醬燒肉 感恩屋企有米

 2023-11-02
聞西──食蔭鳳梨醬燒肉 感恩屋企有米

新聞報道話,重陽節三日長假首日錄得約46.7萬人次出境,創咗通關後出境單日最高數字,其實有乜咁出奇呢?香港人一向都係外向型,有三五七日假期唔出去玩至奇啦!而我都唔例外請多兩日假飛咗一轉台北。


台北一向係我短線旅行嘅首選,個多小時機程真係話咁快就到。落機放低行李即刻食個紅燒牛肉麵,飲杯蜂蜜苦瓜綠茶,正!台灣嘅飲食特色最吸引嘅就係價錢平實,或者疫情之後乜嘢都貴咗,不過計番港紙都係好平易近人,隨時都可以食到飽:滷肉飯、刈飽、四神湯、涼麵、蛋餅、地瓜球、臭豆腐等,講到呢度我又好想再去台北!呵呵……


台北另外一個吸引我嘅地方,就係佢哋嘅傳統市場,最出名嘅當然係「南門市場」。嗰度除咗有蔬菜鮮肉賣之外,仲有南北雜貨,好多地道嘅台灣食材都可以買到,例如金針、鹹菜乾、酸白菜等,都係我每次去必買嘅食材。今次,我買咗一種好特別嘅食材叫「蔭鳳梨」,其實佢係用台灣鳳梨、鹽、糖、豆粕及甘草整嘅醃漬物,聞落好有黃豆醬嘅鹹香味,又有陣陣菠蘿香甜味,都幾得意喎。味道鹹中帶甜唔太鹹,台灣人會用佢嚟煮苦瓜鳳梨雞湯,亦可以用嚟炆肉。今次呢個「蔭鳳梨醬燒肉」,鹹香果香加埋豬油香,真係人間美味!記住呢個餸係唔需要打芡㗎,亦唔可以太乾,要有餸汁撈飯,下次去台北不妨買樽試吓。


酸白菜



鹹菜乾



金針




材料:

五花腩.................500g

炸豆腐.................280g

蒜頭.....................5粒

薑.........................4片

紅辣椒..................1隻

蔭鳳梨..................3件

蔭鳳梨汁.......3大湯匙

生抽....................40ml

冰糖........................5g




做法:

1. 五花腩切件(大約3cm寬),炸豆腐亦切成一口大小,蔭鳳梨切片,蒜頭略拍,芫荽切碎。






2. 材料準備好就開始煮喇。首先燒熱瓦煲落少少油,放入五花腩件煎至出油及金黃,再翻轉煎另外一面,順便落埋蒜頭、薑片及冰糖。落冰糖同肉一齊煎,就會有焦糖化嘅效果,但切忌大火。





3. 肉煎好之後就可以落生抽,稍為煎香就落埋蔭鳳梨件及汁,大約煮一分鐘。





4. 加入500ml水,放入炸豆腐件及紅辣椒,冚蓋慢火炆一個鐘,然後熄火焗半個鐘。最後,煮返熱就搞掂。






型色‧煮意

生活

學習

聞西



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...