咁熱去邊好?醒你親子必去商場

 2021-08-12
咁熱去邊好?醒你親子必去商場

今個夏天好熱呀,小朋友又放緊暑假,家長肯定日日諗緊有咩好地方畀子女放電!現在就同大家介紹多個適合一家大細暑假放電打卡的商場,更有趣味小遊戲,讓小朋友戴住口罩一樣可以過一個既充實又開心的summer holiday!

玩盡樂高積木主題@6大商場

個個小朋友都好喜歡樂高積木!由即日至9月5日,6個大商場就有大型樂高實體跨區主題活動,以1:25比例展出6個主題的樂高裝置。

另外,更有互動遊戲區及樂高拼砌體驗,家長們即管帶小朋友玩盡各個主題區!



夏日運動樂


杏花新城東翼地下

夏日海灣


青衣城1期一樓

城市巡禮


德福廣場1期地下展覽場地


城市巡禮

荃灣綠楊坊2樓


露營度假樂


將軍澳PopCorn一期一樓中庭

單車遊


TheLOHAS康城L3中庭

櫻桃小丸子xStreet Fighter最強聯「萌」@寶琳

今年是《櫻桃小丸子》30周年,即日至9月5日期間,小丸子與一眾好友會扮演經典街霸角色、換上格鬥造型登場!大人或小朋友見到小丸子,一定想同佢合照!


地點:MCPCENTRAL&MCPDISCOVERY(新都城中心2期及3期)L1天幕廣場

親子運動電競試身手@馬鞍山

沙田馬鞍山的MOSTown新港城即日至年9月5日期間舉行「MOSTown運動電競挑戰站」主題活動,場內除了多個主題打卡裝置外,更由美國引入考驗體力、敏捷度及身手協調的電競項目,難易度不一的遊戲讓大人同小朋友根據個人能力挑戰!


地點:馬鞍山MOSTown新港城L2天幕廣場

15呎高梳乎蛋郵局最搶fo@葵芳

疫情下去唔到日本,唔緊要!葵芳新都會廣場即日至2021年8月31日以梳乎蛋(GUDETAMA)作主題,以一蛋分飾多角,如地勤、導遊及郵差等帶領大家「出外旅遊」,多個打卡景點如特色車站、茶屋,更有15呎高梳乎蛋郵局!全家人一於來個親子trip!


地點:葵涌興芳路223號新都會廣場(L3中庭、L3–L4露天廣場;L3星光長廊)

固力果打卡位極多@荃灣

荃灣廣場即日至2021年9月5日,為一眾日本迷帶來了固力果Pocky和Pretz的特大打卡點!荃灣廣場xGlico Fun享夏日樂『脆』遊有5大打卡主題專區,有10個日系打卡位,包保一家大小拍到手軟,其中部分的打卡位還加入AR互動體驗!


地點:荃灣廣場L1樓層



Chill人學堂

民生

生活

學習



相關文章


教識愛犬唔亂吠Chill人學堂

教識愛犬唔亂吠

市民飼養狗隻的數目近年持續上升,要做個盡責的狗主人,除了要有照顧狗隻一生的心理準備外,也要學會...

懶人減肥法 助你夏天露肉Chill人學堂

懶人減肥法 助你夏天露肉

夏天來了,收藏已久的肚腩仔、ByeBye肉又要見光了!想夏天自信滿滿地露肉,只好勤力地修身了。作為香...

應節扒龍舟 做足熱身防受傷Chill人學堂

應節扒龍舟 做足熱身防受傷

端午節快到,大家尚記得勵志電影《逆流大叔》中,各位大叔如何面對逆境,燃點一腔熱血去扒龍舟!不過...

拍拖遊公園 做情侶瘦身操Chill人學堂

拍拖遊公園 做情侶瘦身操

人人都拍拖,但不是人人都諗到拍拖做乜好。同另一半公園慢步算是例行公事,但有沒想過,行公園其實都...

教曉狗狗唔好隨處痾Chill人學堂

教曉狗狗唔好隨處痾

狗隻隨處大小便,不但要忍受惡臭,四處清理大小便,有時狗隻還會在床上、沙發上小便,讓狗主忍無可忍...

炎夏養生 教你煲4 大消暑湯水Chill人學堂

炎夏養生 教你煲4 大消暑湯水

踏入盛夏,氣溫升到30多度已是等閒,人們大多會喝下一杯冰凍飲品來消暑,但不少家庭煮婦都秉承傳統的...