聞西──獅子山下變通 海南雞飯冬瓜湯

 2021-10-21
聞西──獅子山下變通 海南雞飯冬瓜湯

作為一個打工仔,返工望打風放假實在正常不過,不過有冇得放假都仲要睇個天……文台先得。連打兩個風,第一個風「獅子山」,三號風球之下已經橫風橫雨,大家仲要返工返學,有幾狼狽就唔使我講,戶外工作嘅人要繼續開工仲慘,結果搞出人命,大家就怪罪天文台。其實,最應該要怪就係怪嗰啲無良老闆,惡劣嘅環境之下好應該暫停開工,正所謂制度、數據都係死嘅,我哋嘅社會可唔可以有多啲同理心、有多啲愛心呢?

結果第二個風「圓規」滿足咗大家嘅期望,連同重陽節假期放兩日假。風球前大家都搶住去街市超市掃糧,提早收工嘅我去到超市嗰陣,見到個菜架已經空空如也,反問自己:「唔通打風先嚟食菜」?立即轉戰街市,見到半隻雞如獲至寶,一於整海南雞飯啦!順便買斤冬瓜用浸雞嘅水煮湯,冇浪費㗎。




材料:
雞半隻、冬瓜1斤、飯2杯

浸雞材料:
班蘭葉2至3塊、南薑1小嚿、芫荽1扎、蒜頭5粒



黃薑飯材料:
香茅3枝、檸檬葉幾片、南薑1小嚿、黃薑粉1茶匙、浸雞上湯適量、鹽1茶匙



自製辣椒材料:
青檸1個、芫荽頭2條、紅椒2隻、蒜頭2至3粒,熟油適量



做法:

1. 整海南雞最重要嘅步驟就係浸雞,準備湯煲加水啱啱夠浸過隻雞就得。等水滾時可準備浸雞材料,當中班蘭葉要好似扭毛巾咁扭佢先容易出味,水滾就落浸雞材料,煲5分鐘就熄火。至於浸雞時間,就大約用45分鐘,基本上一定會熟。



2. 跟住用電飯煲煮黃薑飯。香茅用刀柄錘幾下再切段,連同檸檬葉、南薑片、鹽及黃薑粉,加入洗乾淨嘅米放入電飯煲,再加適量浸雞嘅湯,就可以撳掣煮飯。



3. 跟住煮冬瓜湯。將浸雞料全部撈埋一起浸,然後落冬瓜件,慢火煲半個鐘,落少少鹽、蠔油及胡椒粉調味,或者再加芫荽碎。



4. 跟住準備自製辣醬。蒜頭、紅椒、芫荽頭放落石磨盅搗成蓉,之後加入1個青檸搾出嘅汁、1茶匙沙糖及適量熟油。如果冇石磨盅,就買現成醬汁代替啦。



小提示
如果想熟透,可以先浸20分鐘撈起隻雞,再將湯煮滾熄火,然後翻浸多20分鐘。要皮脆肉滑,就唔少得浸冰水呢個步驟,大約浸15分鐘可以撈起,食之前斬件上碟。





型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...