聞西──鑊仔黃酒雞飯 拉丁靚樣沁臘鴨香

 2021-12-30
聞西──鑊仔黃酒雞飯 拉丁靚樣沁臘鴨香

近排睇到一單令人好氣憤又心痛嘅新聞,就係香港保護兒童會發生虐兒事件。報道指該機構轄下位於旺角嘅0至3歲嬰幼兒院舍「童樂居」,有多個兒童被虐打。經翻查閉路電視紀錄,發現有職員對至少18名幼兒施襲,包括大力扯頭髮、大力拍頭、掌摑臉部及頭部,甚至將幼兒拋落地……

我細個嗰陣都係家暴嘅受害者,寄養父母經常對我作出暴力行為。掌摑已經係家常便飯,亦有全身藤條印、試過俾佢哋打腫面扑穿頭,四年級開始做童工。點解細路仔應該受到保護嘅時候,反而要承受呢啲痛苦,有冇諗過對佢哋嘅成長有幾大影響呢?所以除咗將呢啲衰人繩之於法,希望做緊相同行為嘅大人反省一下,及時改正自己嘅行為!

小朋友當然需要大人保護,至於大人就要好好照護自己。天氣凍最好食番啲保暖嘅嘢,我最鍾意就係黃酒雞,材料簡單又容易整,就算一個人都可以煮,有湯又有雞食。呢個餸,酒係主角,包括黃酒及糯米酒,兩者都可以喺街市雜貨鋪買到。不過,今次唔係教大家煮黃酒雞,而係將佢變成一個西班牙鑊仔飯嘅樣,飯裏面有酒香,為咗好味啲我仲加咗臘鴨髀,食落又好似煲仔飯。

記得飯同水份嘅比例係一比一,想酒味濃啲就減少水分比例再加黃酒,如果你冇西班牙鑊仔,咁用普通煲仔或者電飯煲都可以。




材料:
雞槌6隻或者用雞件代替都得、紅棗8粒、杞子大約2隻湯羹份量、薑6至8片、冬菇絲適量、臘鴨髀半隻、米2杯、水1杯、黃酒半杯、糯米酒半杯(1杯=100ml)、鹽適量



做法:
1. 雞槌洗乾淨落1茶匙鹽醃一醃、杞子及紅棗預先浸軟,紅棗3粒切半備用,其餘嘅切粒,另準備薑片。



2. 臘鴨髀出水備用,米洗乾淨之後放落鑊仔。



3. 另備小鍋先爆香薑片,然後落雞鎚略煎,並加入水及酒。跟住落杞子、冬菇絲及臘鴨髀,慢火煲滾煮5分鐘熄火。之後,試味唔夠鹹就落鹽調味。



4. 將雞鎚及其他材料整齊排在米上,然後將湯慢慢倒落去,再放餘下嘅紅棗裝飾。冚蓋用慢火煮至飯熟,熄火後焗多5分鐘,食之前可以落煲仔飯豉油及蔥粒。





型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...