聞西──泰式白酒煮青口 一齊食鮮係重點

 2022-04-21
聞西──泰式白酒煮青口 一齊食鮮係重點

疫情漸趨緩和,期待可以再次去旅行嘅希望又重現喇!事實上回港隔離減至七日嘅規定生效之後,身邊好多朋友都蠢蠢欲動打算重新「出發」。餓咗咁耐冇去旅行,梗係好多地方想去,近來大家傾偈嘅話題,都離唔開「如果」可以再去旅行你會去邊度呢?「如果」呢兩隻字真係令人有幾分唏噓!

同朋友去旅行最好就係住民宿,因為有個廚房可以俾你發揮一下,有時去到當地嘅街市超市,見到啲好新鮮又平過香港好多嘅食材,真係突然會想露兩手。記得某年去西班牙巴塞隆拿,行過超市見到啲青口又平又新鮮,加上當地嘅白酒仲平過礦泉水,於是一心整個白酒煮青口啦,不過勢估唔到洋蔥同香草反而貴過青口,諗番起都覺得好笑。

新鮮同急凍青口價錢同味道都差好遠,整白酒煮青口千祈唔好用急凍貨色,因為已經喺加工嘅時候煮熟咗,海水味基本上已經清零。我就會買真空包裝嘅入口青口,因為裡面有海水養住,保證新鮮之餘亦提供鮮味及鹽份。朋友問青口有執毛好難搣走佢,其實嗰啲係青口嘅腳(足絲),用嚟抓住石頭唔好俾海水沖走。如果喺屋企食,我就會直接煮,食嘅時候先搣走佢,慳返好多力水及功夫,其實煮之前洗乾淨個外殼就得。今次用咗我至愛嘅泰式煮法,個汁真係超正,梗係用嚟配蒜蓉包啦!




材料:
新鮮青口.......800g
洋蔥................1個
蒜頭................6粒
白酒................300ml
牛油....................25g
冬蔭公香料包.....1個
泰式辣醬..........3湯匙
蕃茄仔...............10粒
法包及蒜蓉醬......適量



做法:
1. 青口洗乾淨、冬蔭公香料包處理好(如圖)、洋蔥切絲、蕃茄仔切半。


2. 法包切厚片,搽上適量蒜蓉醬後,放入焗爐焗至金黃。



3. 高身煲落牛油及橄欖油,落洋蔥炒至軟身。然後加冬蔭公香料及蒜蓉炒香,再落泰式辣醬及青口炒勻。


4. 加入白酒轉大火煮1分鐘等酒蒸發,然後冚蓋煮3至5分鐘直至青口全開。最後,落埋蕃茄仔及青檸汁就食得。






型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...