聞西──韓式沙律 蜜瓜令鮮魷泡菜好爽

 2022-08-11
聞西──韓式沙律 蜜瓜令鮮魷泡菜好爽

曾幾何時私房菜大紅大紫,但近年情況已不復當年,無嘢嘅,私房菜呢三個字已經被集體玩殘咗,阿豬阿貓開店都叫自己做私房菜,明明就係食緊酒樓餐廳大路菜,咁你私房啲乜嘢呢?有啲所謂私房菜淨係識以本傷客,乜都加海膽、黑松露、金箔,唔理同啲食材夾唔夾,以為有貴料就可以劏客!

至於我心目中嘅私房菜,就係有自己特色嘅家宴,一般素人家廚(例如小弟)因為冇經過專業訓練或者喺飲食業打滾過,靠嘅係不斷實戰同試驗,加上少少少天份,出品反而更個人化,而且會有一份家嘅味道。我欣賞真正有心做私房菜嘅人,因為實在唔係一件容易嘅事,由設計菜單、諗擺盤、買餸、準備材料、到煮、上菜,甚至洗碗,一腳踢由朝做到晚,都係心機同時間,但係見到朋友食客食得開心,幾攰幾辛苦都係係值得嘅。

只要你不甘心同其他人一樣,你自然會煮出自己嘅風格,我認我啲餸有時都幾「古怪」,就好似呢個韓式蜜瓜鮮魷泡菜沙律,係我一個八年前嘅私房食譜,記得靈感來自韓國菜用水梨入饌,中和辣味或者肥膩。事實上,蜜瓜比西瓜更適合配辣味嘅菜式,因為佢嘅香味唔會咁容易俾其他味道蓋過,而且有解辣作用。今次買唔到魷魚,所以用咗急凍墨魚仔代替,其實配其他海鮮都可以㗎,就試吓做出你自己風格嘅菜式吧!




材料:
日本或者韓國蜜瓜半個(唔使咁大個)、魷魚/墨魚仔或其他海鮮300g、芫茜2至3棵、泡菜200g

調味料:
韓國拌飯醬5湯匙、韓國辣椒粉1湯匙



做法:
1. 芫茜洗淨,用鹽水浸半個鐘,之後用廚紙印乾,切碎備用,泡菜切粗條。



2. 魷魚洗淨鎅花再切成粗條,水煮滾後熄火,落魷魚/墨魚仔浸2分鐘撈起浸冰水溫,再用廚紙印乾。半個蜜瓜一開四,去皮再斜切成厚片。



3. 先將蜜瓜及魷魚放入大碗,加韓國拌飯醬及泡菜汁拌勻,記得試吓夠唔夠味。



4. 落芫茜碎、泡菜及辣椒粉拌勻後上碟,最後可用蜜瓜皮圍邊做裝飾。



提提你:
留意沙律唔可以整定,因為蜜瓜遇到調味好快會出水同變腍,整好就要即刻食喇。




型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...