聞西──Party麵包布甸 紅莓乾冧爆人

 2022-12-29
聞西──Party麵包布甸 紅莓乾冧爆人

回復疫情前嘅生活,相信係好多人過去兩年嘅聖誕願望,今個聖誕終於有啲願望成真嘅感覺喇,包括我自己在內都已經出發去咗旅行。放假旅行呢啲先至係香港人嘅基因嘛,不過身邊仲有啲朋友因為其他原因未有出外,咁喺呢個普天同慶嘅日子又有冇打算約埋成班朋友仔開party呢?


而家嘅聖誕party大家都會貪方便叫外賣食物,例如薄餅、壽司或到會,就係乾手淨腳唔使煩,不過少咗啲人情味囉。記得以前學校聖誕party,同學都會分工合作預備小食,例如鹵水雞翼、經典菠蘿腸仔、三文治、咖哩魚蛋等等,同時都係大家一展廚藝嘅大好機會!


今次分享一個暖笠笠嘅聖誕麵包布甸食譜,好適合作為聖誕party嘅壓軸甜品,有人會話呢個甜品冇乜特別,希望我呢個版本可以令你改觀啦!麵包布甸主角當然係麵包,一般食譜都會用白麵包,但我唔鍾意佢太腍嘅口感,所以用咗外皮酥脆內裡柔軟嘅丹麥包代替,其次每塊面飽都要搽牛油、搽橙味果醬,然後再撒上大量玉桂粉,呢個步驟可以令到味道更加豐富同平均啲。另外,今次我改用紅莓乾代替提子乾,味道無提子乾咁搶,記得同樣要預先用Rum酒浸一晚等佢入味同軟身,食嘅時候仲可以配雪糕。如果用嚟浸麵包嘅吉士液有剩,可以煮熱淋上布甸,熱辣辣嘅玉桂味真係好有聖誕氣氛!


祝大家聖誕快樂、新年快樂。




材料:

丹麥包6片(薄片)、室溫牛油適量、橙味果醬適量、肉桂粉適量、幼沙糖60g、紅莓乾40g、雲呢拿香油1茶匙、牛奶200ml、鮮忌廉200ml、雞蛋5隻、Rum酒適量、橙1個及適量糖霜(裝飾用)



做法:

1. 先準備吉士液,雞蛋打勻後加入牛奶、鮮忌廉、幼沙糖及雲呢拿香油,攪拌至幼沙糖完全溶化及順滑。紅莓乾用Rum酒浸隔夜、橙切牛再切片。






2. 如果你買嘅丹麥包係厚切嘅話,咐就要將佢橫切一開二,然後逐片依次序搽上室溫牛油、橙味果醬,再按自己喜好撒上適量肉桂粉。





3. 焗盤搽上室溫牛油,將「做法2」已調味嘅丹麥麵包切成小三角形,然後不則的脣脣量量鋪滿焗盤。之後,放橙片及紅莓乾,如果喜歡酒味重啲,可以淋啲浸過紅莓乾嘅Rum酒。






4. 慢慢倒入「做法1」嘅吉士液,待15至20分鑸確保麵包吸滿吉士液。期間,預熱焗爐170度,將布甸放在焗爐盤上,入爐之後喺焗爐盤注入適量水份,大約焗30至40分鐘至凝固及表面金黃色。出爐後撒少少糖霜做裝飾,就大功告成。








型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...