聞西──日式蛋包飯 自溝醬汁同樣Ichiban

 2023-01-12
聞西──日式蛋包飯 自溝醬汁同樣Ichiban

近排大量港人遊日(包括小弟在內),據日本旅遊局最新統計,2022年10月至11月期間,入境當地嘅香港旅客有11.9萬,按年增幅排第一,按人數則排名第四,你都咪話唔犀利。又係嘅,餓咗咁耐都好正常,而家抱嘅心態梗係有得飛就飛咗先啦,今日唔知聽日事,各地嘅防疫政策仲不時更改,好似啱啱過咗嘅聖誕節,我去咗日本九州福岡,旅程中途收到訊息話日本政府對香港航班實施限制,迫於無奈之下立即要安排由大阪返香港,好彩最後又可以按原定行程由福岡返香港。


旅行就係咁樣有好多嘢不似預期,咁不如隨遇而安啦,就好似食嘢,除咗必須要訂位嗰啲之外,我都係鍾意行到邊食到邊。喺日本,我最鍾意星乃咖啡店,雖然係連鎖式經營,不過出品絕對高質,加埋啲復古裝修真係物超所值,去到一定要試佢哋個蛋包飯:首先用鐵板上已經好有誠意,凍冰冰保溫好重要,再者個牛肉汁非常濃厚,蛋皮又薄又幼滑,裡面嘅茄汁炒飯雖然冇料,不過粒粒分明又唔會過濕,成個味道配搭真係好掂,下次一定要再食!


未到下次之前唯有靠自己,做蛋包飯可以分三個步驟,首先係茄汁炒飯,唔可以淨係用茄汁,要加埋茄膏先會夠色水,有啲食譜會落洋蔥、雞肉粒,不過我怕個飯太濕所以改咗用腸仔切粒粒。第二就係個蛋皮,煎蛋皮用嘅平底煎pan要用慢火,慢慢煎到個蛋皮有六七成熟先會滑㗎。第三就係個深啡色醬汁,其實佢係法式料理demi-glace sauce醬汁,融合咗蔬菜嘅甘甜同紅酒及牛肉嘅美味。喺屋企煮唔想咁複雜,我有個簡單嘅版本,就係用日本醬油、日式豬排醬或大阪燒醬、喼汁同埋茄汁,再加牛肉汁,就可以做到一個似模似樣嘅醬汁,再懶啲就咁用番茄醬都得嘅。




材料:

白飯............1碗

雞蛋............3隻

牛柳粒.......120g

腸仔............1條

洋蔥.........1/4個



醬汁材料:

大阪燒醬...........80ml

茄汁..................40ml

糖....................1湯匙

醬油................1茶匙

喼汁.............1/2茶匙

牛肉汁...............80ml



炒飯汁:

茄汁.........2湯匙

茄膏.........2湯匙


做法:

1. 先預備炒飯。冷飯放入微波爐叮熱,腸仔及洋蔥切細粒,茄汁與茄膏拌勻,燒熱鑊落油炒香腸仔及洋蔥粒。然後,轉大火倒入冷飯及炒飯汁,快速翻炒至均勻備用。







2. 牛柳粒用少少牛油煎香,在鍋內加80ml熱水煮一分鐘,撈起牛柳粒,餘下嘅肉汁留起煮汁用。




3. 開始煮醬汁,將醬汁材料撈勻後倒入小鍋,用慢火邊煮邊攪拌,直至適合嘅濃稠度,然後加入牛肉粒熄火。




4. 整蛋皮,將雞蛋打散,如果有牛奶可以落1大湯匙再拌勻。平底易潔煎pan以細火慢慢加熱,落少少牛油後倒入蛋醬,以筷子快速攪拌至蛋液平均分佈喺煎pan及開始凝固,等蛋皮約七成熟,就可以離火。然後將炒飯倒入蛋皮中間,慢慢傾斜煎pan後,用鑊鏟將蛋皮反到炒飯方向,再倒扣落碟,並用保鮮紙整理蛋皮成橄欖型。最後,淋上適量醬汁及牛肉粒就搞掂。











型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...