聞西──砵仔素禾蟲 當焗者迷旁觀者清

 2023-02-09
聞西──砵仔素禾蟲 當焗者迷旁觀者清

最近有網民Facebook post同事喺某大快餐店外賣煲仔飯,仲有個紙盒裝住個煲仔,點知返屋企途中,行行吓個盒忽然著咗火,睇相見到個紙盒已經燒咗一半,一地都係灰,名正言順明火煲仔飯!幸好最後喺途人協助之下,撲熄咗個火兼無人受傷,事後快餐店好快聯絡到事主道歉及賠償,不過反而瞞著萬千網民,原來佢哋提出賠償$500蚊餐飲券,而且限事主兩個月內要用咗佢,可以算係一場關公災難。


講開外賣,舊時有啲餐廳會用砵仔做外賣餸,例如芋頭炆鴨或者梅菜扣肉,我都曾經幫襯過,個砵仔仲保存得好好添。砵仔同瓦煲一樣可以保持食物嘅溫度,有啲菜式都會用到砵仔,例如好恐怖但好好食嘅焗禾蟲,禾蟲我就唔夠膽煮喇,之不過今次分享嘅「砵仔焗素禾蟲」,大家不妨可以試吓。參考咗做素黃鱔嘅方法,將冬菇沿住邊剪成幼條再切段扮蟲蟲,再加上類似蟲蟲嘅蟲草花及金菇,望落真係有幾分似焗禾蟲,驚驚!


白胡椒粉絕對係呢個餸嘅靈魂,其實材料都好有彈性,有時打邊爐剩番少少嘢,例如啲菇呀又或者雪櫃𥚃面嘅「廚餘」,都可以用嚟做焗蛋嘅材料㗎。如果屋企無砵仔,可以用鋪咗烘焙紙嘅蛋糕模代替。




材料:

冬菇.......3至4隻

雞蛋..............4隻

芝士碎..........適量

金菇.............適量

蟲草花..........適量

芫荽.............適量

薑絲.............少許

水.................80ml

麻油.............少許




調味料:

胡椒粉.....1/2茶匙

生抽...........1茶匙

鹽............1/4茶匙


做法:

1. 清水浸軟冬菇及蟲草花,洗淨後飛水及揸乾水份,冬菇沿邊剪成幼條狀再切段,蟲草花除去硬嘅部分(如有)。






2. 金菇及芫荽切段,切好薑絲。



3. 雞蛋落調味料打散,再加水分攪勻。將處理好嘅冬菇、蟲草花、芝士碎、金菇、芫荽及薑絲放落蛋液中拌勻,再倒入已搽油嘅6吋砵仔中,蛋漿唔好蓋過材料表面,等材料可以露出。之後,用中火隔水蒸8至10分鐘或蛋漿全熟。







4. 喺蛋面掃上一層麻油,再放入預熱焗爐,以200度焗8至10分鐘或至蛋面變成靚靚嘅金黃色。最後,撒少少白胡椒粉會更加惹味。






型色‧煮意

生活

學習



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...