聞西──肉骨茶 X 獅子球 索汁索味好和味

 2020-06-18
聞西──肉骨茶 X 獅子球 索汁索味好和味

是咁的,經常都有朋友問:「乜你屋企有好多人㗎?」我笑住反問:「點解咁講呢?」朋友:「因為見你煮啲嘢都好大份囉!」

我屋企真係有好多人,不過已經係二、三十年前嘅事,有一段時間我負責一家九口嘅伙食,即使之後獨居,我煮嘢仍然都係大大份,正所謂易放難收嘛,其實煮嘢份量真係唔可以太少,我就最怕啲食譜樣樣材料都係少少,叫人哋點樣買餸好呢?

煮大份啲材料容易掌控,又冇咁容易浪費食物,好多時食材買到返嚟,你諗住用一半,一半放返入雪櫃,點知放下放下就會唔記得咗佢嘅存在,我試過好多次啲食材擺到發霉發臭先發現,真係好後悔點解唔即刻食埋佢!一碟餸分兩日食都好過分兩日煮嘛,而且煮多啲又可以帶飯,第二日放工又可以偷懶唔煮飯,所以我成日都食隔夜餸㗎,哈哈!

唔想一餐飯一個餸太悶,我會煮個綜合型菜式,即係裏頭有肉有菜有汁,就好似盤菜咁,食唔晒第二日又可以加啲材料落去,真係好方便。今日介紹大家做「肉骨獅子球」,顧名思義用咗肉骨茶湯底配自家製獅子球,就算用豬絞肉都好好食,記得叫肉檔比豬後腿肉,好有肉味又有咬口!肉唔使太肥因為我會加玉子豆腐,所以絕對唔係嚡口,如果唔想炸嘢可以將肉丸放湯定型,紹菜吸哂啲汁先係「賣飛佛」!




材料:
乾冬菇8隻浸軟、薑幾片、蒜頭一整個、豆腐卜適量、肉骨茶包1個、紹菜300g、豬絞肉350g、玉子豆腐1條



醃料:
胡椒粉1/4茶匙、鹽1/4茶匙、玫瑰露1茶匙、生抽1茶匙、麻油1茶匙、蠔油1茶匙、粟粉2茶匙、雞飯老抽2茶匙(普通老抽亦可)



做法:
1. 豬絞肉落醃料拌勻,玉子豆腐剪個小缺囗,慢慢加力揸壓出嚟加入肉中,拌勻後不停攪至起膠,然後平勻分成八個肉丸。


2. 用長匙羹將肉丸放入滾油炸至金黃,撈起備用。


3. 原個蒜頭洗淨切去頂部,鍋子落油先煎香蒜頭,夾起再爆香薑片,然後熄火。


4. 鍋裏先放紹菜,上面再放冬菇、肉丸、蒜頭及肉骨茶包,倒入700-800ml水份,冚蓋慢煮30-45分鐘,食之前可以落生抽調味,最後加入豆腐卜就大功告成。




型色‧煮意

生活



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...