聞西──汁都撈埋!超入味印尼咖喱雞試配綠色米粉

 2020-07-02
聞西──汁都撈埋!超入味印尼咖喱雞試配綠色米粉

根據港府統計處統計,截至2019年3月底,香港總共有外傭人數差唔多40萬人,大約每7個家庭就有1個家庭有請外傭,就好似外傭公司廣告咁講:「Tak成女傭,融入家中」,既然融咗入你家中,咁即係自己人啦,不過唔係個個都係咁諗㗎,前排睇到個裝修公司廣告,標榜用盡室內每一寸地方,個大櫃下面有個好似太空艙嘅地方,原來就係工人姐姐瞓覺嘅地方,個所謂設計師仲好自滿咁話用咗百葉窗設計做「房」門等姐姐間「房」空氣流通咁話喎!

雖然叫工人啫,但人哋都係打份工,你唔係做咗皇帝皇后喎,將心比己自己願唔願意瞓喺個箱入面先,人哋離鄉別井嚟到真係冇得揀,有啲僱主仲成日呼呼喝喝,真係聽到就嬲呀!喺香港僱主就係佢哋最親嗰個,真係好需要有同理心同愛心㗎!我信㗎,你點對人、人就點對你。




如果我有個印尼姐姐,我一定要佢日日煮印尼餸比我食,印尼餸當中我最鍾意嘅就係咖喱雞,同煮泰國咖喱一樣,最緊要係個咖喱醬,去到印尼雜貨店就買到,認住Gulai咖喱Ayam就一定冇買錯,如果你用全雞,最好叫老闆斬大件啲,太碎好多碎骨唔方便撈飯(親身體驗),個人認為用雞翼已經可以,今次買咗包綠色嘅米粉配咖喱汁又幾得意喎,真係冇乜難度,我哋一齊試吓煮啦!




做法:

1.先準備好香料,蒜頭略拍、乾蔥頭切片、香茅切段略拍、南薑洗淨切片、檸檬葉除去葉梗、班蘭葉切段、紅辣椒可完隻落或切粒,薯仔要切大件,否則容易煮爛,今次雞就唔使醃喇。



2.落多少少油,開個細火落埋印尼咖喱醬,慢慢推開炒香,之後加埋香料炒香(班蘭葉、檸檬葉除外)。



3.落雞件或雞翼略炒,之後落埋班蘭葉及檸檬葉炒勻,然後加入椰青水冚蓋。



4.滾起之後再落埋椰漿及薯仔,冚蓋慢火煮20-25分鐘,如果想個汁杰身啲就炆到收多啲汁,不過小心會過鹹!如不夠味就加少少鹽調味啦,最好煮完唔好即刻食,放多幾個鐘就更入味!





型色‧煮意

生活



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...