聞西──潮汕味滿瀉!甜酸菜鮮魷粉絲

 2020-09-24
聞西──潮汕味滿瀉!甜酸菜鮮魷粉絲

朋友少入街市,對好多食材都感覺新鮮,不時手舞足蹈指手畫腳,芥蘭菜芯都分唔清,笑死阿叔我。去到魚檔買魷魚,又誤認墨魚做魷魚,笑大人個口,即刻同佢惡補一下。

只要認住佢個外形就唔會搞錯:墨魚肥肥矮矮肉厚觸鬚多,魷魚身形扁長好似火箭咁。買墨魚又好,魷魚又好,最緊要睇佢隻眼就知新唔新鮮,最好揀眼仔碌碌嗰啲;其次就係身形,一定要夠挺身透透哋有光澤;最後就係用個鼻喇,如果你行到埋檔口聞到好大陣臭味,咁就千祈唔好幫襯。唔新鮮嘅魷魚真係好鬼臭,就算煮熟都會有陣臭味,咁就嘥料啦!

云云海產中我最鍾意食魷魚,魷魚就係有一種鮮味其他海鮮冇嘅,曬乾咗嘅魷魚味道會更加強烈。不過,有人怕腥,咁就可以試吓加鹹菜去煮,都有科學根據,醃菜中含有大量氨基酸可以辟腥提鮮,亦可以中和食物嘅味道。其實我真係好鍾意用醃菜做調味,例如我有個餸係用雪菜炆牛仔骨,好多朋友都驚訝味道原來咁夾!

呢個甜酸菜鮮魷粉絲煲好有潮汕味道,留意今次用嘅係甜酸菜,唔係鹹酸菜呀,甜酸菜只要用水沖洗一下就可以用,唔使浸水減低鹽份,粉絲用凍水浸軟就得。




材料:
粉絲100g
金針15g
魷魚1隻260g
大紅椒1隻
甜酸菜120g
蒜頭2粒
乾蔥頭1個
水200ml



調味料:
蠔油2湯匙
紹酒1湯匙
麻油2茶匙
胡椒粉1/4茶匙

做法:


1. 首先預備材料。魷魚清理內臟唔使去衣,直接切成魷魚圈,落少少粟粉撈勻、甜酸菜洗淨切絲、大紅椒切片、金針浸軟,另準備蒜蓉及乾蔥蓉。



2. 燒熱鑊落油,將甜酸菜、金針、蒜蓉及乾蔥蓉爆香。

3. 落魷魚及調味料炒勻,然後加入水分。



4. 水開始滾起就可落粉絲,用筷子同鑊鏟不斷炒,直至粉絲軟身呈透明。最後,加入紅椒片炒勻就搞掂,想粉絲乾身啲可以繼續炒,直至水分蒸發晒為止。



型色‧煮意

生活



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...