聞西──筍乾炆豬肉 送飯真筍盤

 2020-11-05
聞西──筍乾炆豬肉 送飯真筍盤

喺大家勁嗌冇得去旅行嘅同時,亦有好多人因為咁冇咗個飯碗,我講緊嘅係國泰航空宣布大規模重組。國泰打破香港有史以來最大規模嘅裁員計劃,一次過削減約8,500個職位,最令人可惜嘅係有35年歷史嘅港龍航空都即時停止營運。

曾幾何時,空姐空少對好多人嚟講都係一份「筍工」,可惜我英文唔掂,否則可能都會衝上雲霄。大家都以為呢份工唔駛錢就可以環遊世界,又有超平機票想幾時飛都得,其實你睇佢好事實未必咁好。我身邊嘅空中飛人滿肚苦水,有人做到腰酸背痛,有人俾「西客」鬧到狗血淋頭,日夜顛倒嘅生活真係好難頂。做港龍嘅朋友仔仲慘,因為通常飛短程即日來回,或者喺當地停留幾個鐘就要再飛,長期身體疲勞,簡直係非人生活。正所謂:一方有難八方支援,大家不妨留意一下身邊有冇工作機會,可以主動介紹一下俾有需要嘅朋友仔。你一個幫忙可能已經救到人哋全家。換著係我被炒,都好想有人幫吓我,如果你仲有份工,咁就要好好珍惜喇,因為真係今日唔知聽日事!唉。

呢個世界又點會有咁多筍工呢,好「筍」就有。好筍同工作機會都係有期間限定,食筍最佳時間當然係農曆年前後,春筍細嫩多汁味道鮮甜,我就最喜歡台式食法加沙律醬。為咗保存呢份美味,農民將筍直接曬乾,脫水之後筍香更加濃烈,乾筍需要油份滋潤以回復生氣,用嚟炆豬肉就最好不過,炆完之後油潤爽口又脆身,真係可以扒幾碗白飯!





醃料:
生抽
老抽
麻油及紹酒各1湯匙
糖及粟粉各1茶匙
鹽1/4茶匙

做法:
1. 筍乾要預先浸軟,沖洗乾淨後切段,薑切厚片再切粗粒、蒜頭略拍、臘腸切片備用。


2. 五花腩切件落醃料,放入雪櫃醃半個鐘。


3. 落油先爆香薑粒及蒜頭,然後落五花腩,煎炒至金黃就落埋筍段、八角及辣椒乾炒番。


4. 加熱水至材料表面,冚蓋滾起轉細火炆一個鐘,見差唔多收晒汁就落埋臘腸片,煮多5分鐘就可以埋個薄芡,最後落少少麻油就攪掂。





型色‧煮意

生活



相關文章


聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜型色‧煮意

聞西──苦盡甘來的美味 花蟹炒苦瓜

有很多為人父母的朋友都向我訴苦,現在小孩都喜歡揀飲擇食,買餸愈來愈有難度。回想我小時候就沒有這...

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼型色‧煮意

聞西──潮式煮法好滋味 豆醬雲耳炆雞翼

朋友笑說:「我阿媽最叻煮雞翼,梗係啦!每個禮拜都煮一次,因為佢知我鍾意食囉!」這位人兄分明在「...

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲型色‧煮意

聞西──夏日消暑佳品 泰式夜香花炒粉絲

俗語有話不時不食,任憑農業技術幾先進都好,有些食材就係「唔到你話事」,啱時候才會登場。今次介紹...

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨型色‧煮意

聞西──七姐誕期間限定!清甜蘋婆燜排骨

這陣子元朗變成社會的焦點,暴力事件發生後,真假消息不斷傳出,大家都變成驚弓之鳥,我因為住在元朗...

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞型色‧煮意

聞西──西檸煎雞變熱情果脆雞

每個人都有失魂的時候,不過,我發生的機率好像比別人高一點。話說本來想買番薯粉做炸雞扒,回家後卻...

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉型色‧煮意

聞西──深夜食堂の日式回鍋肉

半夜看日劇《深夜食堂》真的好容易出事,那夜終於抵受不了愈夜愈肚餓的魔咒,身不由己走進廚房,拿起...